مسیر کسب و کار پر از چالشه! علاوه بر این شما به عنوان مدیر و یا صاحب برند ممکنه حتی زمان کافی هم برای حل و فصل این چالشها نداشته باشید! مشاور کسب و کار با پرسش سوالات کلیدی و ارائه بازخوردهای مناسب، چالشهای آشکار و حتی پنهان کسب و کار رو نمایان و مسیر پیشنهادی رو تعیین میکنه.
به طور کلی خدمات مشاوره کسب و کار کمک میکنه ریشه مشکلات کسب و کارتان رو پیدا کنید، مسیر فعلی رو بشناسید و روندی متناسب با اهداف تجاریتون تعیین کنید تا در نهایت در وقت و هزینهها صرفه جویی بشه و به سود آوری بیشتری برسید.
این مدل مشاوره همون طور که از اسمش پیداست یک جلسه هست و مدت این جلسه ۱ ساعته. بیشتر مشتریان ما عاشق این سبک هستند چون بعد از این ۱ ساعت سوالاتشون برطرف شده.
در واقع یکی از دلایلی که این سبک مشاوره رو در دیب مدیا ارائه میدیم اینه که بیشتر افرادی که تازه کارشون رو شروع کردن چالش زیاد دارند و زمان براشون فاکتور مهمیه.
صاحبین قدیمی و باتجربه کسب و کار هم ممکنه در دنیای امروز برای دیجیتالی و چابک شدن مشکلاتی رو تجربه کنند. ما طی این مشاوره کمک میکنیم این چالشها برطرف بشن. مشاور مطابق با چالش فعلی کسب و کار شما راهکارهای ساده و عملی بهتون پیشنهاد میده. اگر سوالاتی در این حوزه داشته باشید هم بهش پاسخ داده میشه.
۹۰۰ هزارتومان
این نوع مشاوره مثل مشاوره تک جلسهای ولی با مدت طولانیتره. به طور کلی موارد زیر رو در برمیگیره:
آنالیز شرایط فعل کسب و کار،
تحلیل رقبا،
تعیین نقاط قوت/ضعف و بررسی فرصتها/تهدیدها،
برندینگ و پرسونال برندینگ(مقدماتی)،
دو جلسه حضوری و یا آنلاین یک ساعته،
پشتیبانی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در واتسپ و همینطور
خدمات اینستاگرامی(برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام):
برنامه پستگذاری سی روزه
پک هشتگها
نکات تعامل اصولی
امنیت پیج (خدمات بازگردانی پیج شامل این نوع مشاوره نمیباشد)
تکنیکهای بلاگری/استوری (مقدماتی)
اگه دنبال روندی تازه در مسیر کسب و کارتون هستین قطعا این مشاوره مناسبتونه! به کمک طرح تک صفحهای و شفاف پیشنهادی ما، تردیدها درباره کسب و کارتون با اطمینان حرفهای جایگزین میشه!در این مشاوره به بررسی موارد زیر میپردازیم:
تحلیل و تعیین گروه مشتریان(اشخاصی که کمکشان میکنید!)،
روشهای ارتباطات با مشتریان(جوری که تعامل می کنید!)،
کانالهای توزیع محصولات و خدمات(نوع و نحوه ارائه محصولات و خدمات به مشتریان هدف)،
ارزش ایجاد شده(ارزشی که در مشتری بواسطه محصولات و خدمات ایجاد میشه)،
فعالیتهای کلیدی(کاری که انجام میدهید!)،
منابع کلیدی(چیزی که هستید و ارائه میدهید!)،
هزینهها(مواردی که از دست میدهید!)،
درآمدها(مواردی که به دست می آورید!)
و شرکا(کسانی که کمکتان میکنند!)
کل این موارد در یک جدول خلاصه شده یک صفحه ای براتون آماده میشه!!!
طوریکه با یک نگاه، تمام جوانب کسب و کارتون رو به صورت شفاف و البته دقیق در اختیار خواهید داشت.
کسب و کارهای موفق این مرحله (طراحی مدل کسب و کار) رو بارها و بارها انجام میدن. چرا شما امتحان نکنین؟
برای فروش بیشتر باید محصول یا خدمتتون رو کمتر بازاریابی کنین! جالب شد؟
تووی دنیای امروزی که از اطلاعات اشباع شده، عملا تنها راه رسیدن به مخاطب بازاریابی محتوامونه! اگر بخوایم ساده بگیم، باید بیشتر روی مشتری و کمتر روی محصول و خدمت تمرکز کنیم.
این نوع مشاوره موارد زیر را در برمیگیرد:
طراحی پروفایل مشتری شامل
کارهای مشتری(کاری که مشتریان میکوشند در شغل و زندگی خود انجام دهند)
منفعتهای مشتری (نتایجی که مشتریان می خواهند بدست بیاورند)
دردسرهای مشتری(ریسکها و موانع آنها)
طراحی نقشه ارزش شامل
لیست محصولات و خدمات برند
تعیین مواردی که باعث ایجاد منفعت در مشتری هدف برند میشه
تعیین مواردی که باعث کاهش دردسر در مشتری هدف برند میشه
معرفی و آموزش چندین تکنیک بازاریابی محصولات و خدمات بهمراه پشتیبانی برای عملی کردن تکنیکها
به طور کلی در این مشاوره نکات مهمی در جهت طی درست این مسیر بر طبق نوع محصول و خدمت و همینطور مشتریانتون ارائه میشه!
ممکنه تا الان چندین بار برنامهریزی کرده باشید و وسط راه انگیزتون رو از دست داده باشید. یاممکنه از نوشتن برنامههایی که دائما ناامیدتون میکنن خسته شده باشید. پس حالا زمان ایجاد یه تغییر مثبت در روند برنامهریزیتونه!
در کارگاه برنامهریزی به شما یاد میدیم خودتون برنامه مختص خودتون رو طراحی و اجرا کنین! و راهکار عملی کردن و تعهد به این برنامه ایدهآل رو با هم یاد میگیریم و در نهایت از بازدهی بالاتر، اوقات فراغت بیشتر و استرس کمتر لذت میبریم!
ارتباط مستقیم با دپارتمان مشاوره :
پاسخگویی شنبه تا چهارشنبه ۱۵ الی ۲۰