با دیب مدیا یک پله بالاتر!

مدیریت تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال راهی برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب . کارها به صورت آنلاین و از طزیق پلتفرم های مجازی مانند شبکه های مجازی یا سوشال مدیا، وبسایت، ایمیل و پیامک است. تبلیغات دیجیتال این امکان را به کسب و کارها می دهد تا به روشی هدفمندتر و مقرون بصرفه تر از تبلیغات به شیوه سنتی به مخاطبان هدف خود دست یابند. از تبلیغات دیجیتال می توان با هدف آگاهی از برند، ایجاد لید، جذب مشتری و یا حفظ آن استفاده می گردد. انواع مختلفی از تبلیغات دیجیتال وجود دارد که در دیب مدیا به صورت پلن های مختلف با هدف رضایت حداکثری شما مشتریان عزیزمان ارائه می شود. ادر ادامه این پلن ها را با جزئیات مشاهده می کنید. توجه داشته باشید که اثربخشی تبلیغات دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند نوع مخاطب هدف، طراحی خلاقانه، کانالهای نمایش تبلیغ، نوع پیام ارائه شده در تبلیغ و عوامل دیگر.

تبلیغات سوشال مدیا

تبلیغات اینستاگرام
  • هماهنگی و مدیریت تبلیغات
  • مدیریت بودجه تبلیغاتی
  • آنالیز مخاطب هدف

تبلیغات گوگل

  • ایجاد و مدیریت پروفایل گوگل ادز
  • ایجاد زیرساخت اصولی بازاریابی دیجیتال
  • گزارش ماهیانه
  • تدوین استراتژی کمپین بازاریابی
  • مدیریت بودجه تبلیغاتی
  • تحقیق کلمه کلیدی
  • تنظیم گوگل سرچ کنسول
  • تنظیم گوگل آنالیتیکس برای پیگیری نرخ تبدیل
  • پشتیبانی
  • یک جلسه در ماه
محبوب

پنل پیامکی و باشگاه مشتریان

  • ایجاد پنل پیامکی اختصاصی
  • کمپین های پیامک انبوه
  • کمپین تخفیفات مناسبتی تولد و غیره
  • ایجاد باشگاه مشتریان اختصاصی
  • دسته بندی مشتریان وفادار
  • طراحی استراتژی تخفیف باشگاه مشتریان
  • اتصال باشگاه مشتریان به وبسایت وردپرسی
  • تعریف تخفیف های مختلف بنابه دسته مشتریان
  • مدیریت بودجه تبلیغاتی
  • گزارش ماهیانه